Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2018-12-13T11:14:52Z-
dc.date.available2018-12-13T11:14:52Z-
dc.date.issued2018-10-11-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10341-
dc.description.abstractУ статті розглядається важлива проблема нової української школи-дитиноцентризм.Великого значення надається, де необхідно враховувати особливості фізичного, психічного, розумового розвитку дітей.Проаналізовані принципи,типи побудови,та негативні характеристики основних аналітичних одиниць адаптації.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.011.033-053(043.2)-
dc.subjectдитиноцентризмuk
dc.subjectгромадянська діяльністьuk
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльність,uk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectодиниціuk
dc.titleДитиноцентризм-одна із компонент формули нової української школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галина Коберник 2018.pdf288,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.