Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2019-02-07T06:22:42Z-
dc.date.available2019-02-07T06:22:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10397-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів початкової кооперативних умінь, як одного з умов створення ефективного освітнього середовища.Саме кооперативне навчання є формою організації міжособистісної взаємодії характерезується об'єднанням зусиль учасників для досягнення спільної мети при розподілі функцій ролей і обов'язків.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8.:373.3.011.3-051(06)М 34-
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectособистість вчителяuk
dc.subjectкоопераціяuk
dc.subjectвзаємоподіяuk
dc.subjectгрупаuk
dc.subjectумінняuk
dc.titleДеякі аспекти формування особистості майбутнього вчителя початкової школи на засадах коопераціїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези.Коберник.23.11.18..pdf272,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.