Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменова, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2019-02-07T13:51:17Z-
dc.date.available2019-02-07T13:51:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПроаналізовано теоретичні засади художньо-творчої компетентності. Розглянуто думки різних науковців щодо художньо-творчої компетентності. Та визначено наукові підходи які доцільно використовувати в процесі формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10398-
dc.description.abstractВ тезах доповідей проаналізовано думки вітчизняних та зарубіжних науковців щодо проблеми формування художньо-творчої компетентності. Розглянуто наукові підходи які доцільно використовувати в процесі формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. До них відносяться: компетентнісний, аксіологічний, еврістичний,особистісно-орієтований, контекстний.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП Жовтийuk
dc.subjectхудожньо-творча компетентністьuk
dc.subjectмайбутній вчитель образотворчого мистецтва-
dc.subjectнаукові підходи-
dc.titleДо проблеми формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтваuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Do problemi_formuvana_chudoshno-tvorchoi_kompetentnosti.pdf369,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.