Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10401
Назва: Теоретичне обґрунтування структури критеріїв та показників художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Автори: Семенова, Олена Віталіївна
Ключові слова: художньо-творча компетентність
вчитель образотворчого мистецтва
структура
компетентності
критері]
діяльнісний
мотиваційний
когнітивний
Дата публікації: 2015
Видавництво: Суми: видавничо-виробниче підприємство «Мрія»
Бібліографічний опис: Семенова О. В. Теоретичне обґрунтування структури критеріїв та показників художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць: випуск 1-2 (5-6) / гол. ред. Ніколаї Г. Ю. – Суми: видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2015. – С. 39-50.
Серія/номер: Удк. 371.134:74(07);
Короткий огляд (реферат): В статті, на основі проведеного аналізу літературних джерел, розглянуто теоретичні аспекти формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Зокрема розглянуто її структурні складові, критерії та показники. Проаналізовано категоріально-понятійний апарат, та з’ясовано сутність понять: «структура», «критерії» та «показники». Розроблено та запропоновано критерії та показники художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, які представлені : мотиваційно-ціннісним, світоглядно-когнітивним та діяльнісно-рефлексивним складовими.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10401
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretichne_obgyntyvanna_stryktyri_kriteriiv.pdf637,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.