Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10412
Назва: Інтегративна роль композиції у фаховій підготовці вчителя образотворчого мистецтва
Автори: Семенова, Олена Віталіївна
Ключові слова: композиція
інтеграція
вчитель образотворчого мистецтва.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Семенова О. В. Інтегративна роль композиції у фаховій підготовці вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова // Наука і освіта. – 2016. – №. 6. – С. 111-115.
Серія/номер: УДК.371.134:7.012;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано теоретичні аспекти інтегрованого навчання використовуючи аналітичний та синтезуючий методи дослідження розглянуто поняття «композиція» в різних видах мистецтва. Зокрема, у музиці, хореографії, літературі, мистецтвознавстві. З’ясовано, що даний термін означає поєднання частин в ціле, неподільне. Визначено, що композиція, як навчальний предмет інтегрує в собі загальні та специфічні особливості побудови художнього твору. Крім того, досліджено поняття «композиція» в різних жанрах образотворчого мистецтва: декоративно-прикладному, дизайні, малюнку, живописі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10412
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
itegrativna_rol_kompozichii.pdf465,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.