Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменова, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2019-02-13T06:44:33Z-
dc.date.available2019-02-13T06:44:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСеменова О. В. Інтегративна роль композиції у фаховій підготовці вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова // Наука і освіта. – 2016. – №. 6. – С. 111-115.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10412-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичні аспекти інтегрованого навчання використовуючи аналітичний та синтезуючий методи дослідження розглянуто поняття «композиція» в різних видах мистецтва. Зокрема, у музиці, хореографії, літературі, мистецтвознавстві. З’ясовано, що даний термін означає поєднання частин в ціле, неподільне. Визначено, що композиція, як навчальний предмет інтегрує в собі загальні та специфічні особливості побудови художнього твору. Крім того, досліджено поняття «композиція» в різних жанрах образотворчого мистецтва: декоративно-прикладному, дизайні, малюнку, живописі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.relation.ispartofseriesУДК.371.134:7.012;-
dc.subjectкомпозиціяuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectвчитель образотворчого мистецтва.uk
dc.titleІнтегративна роль композиції у фаховій підготовці вчителя образотворчого мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
itegrativna_rol_kompozichii.pdf465,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.