Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10412
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семенова, Олена Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-13T06:44:33Z | - |
dc.date.available | 2019-02-13T06:44:33Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Семенова О. В. Інтегративна роль композиції у фаховій підготовці вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова // Наука і освіта. – 2016. – №. 6. – С. 111-115. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10412 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано теоретичні аспекти інтегрованого навчання використовуючи аналітичний та синтезуючий методи дослідження розглянуто поняття «композиція» в різних видах мистецтва. Зокрема, у музиці, хореографії, літературі, мистецтвознавстві. З’ясовано, що даний термін означає поєднання частин в ціле, неподільне. Визначено, що композиція, як навчальний предмет інтегрує в собі загальні та специфічні особливості побудови художнього твору. Крім того, досліджено поняття «композиція» в різних жанрах образотворчого мистецтва: декоративно-прикладному, дизайні, малюнку, живописі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК.371.134:7.012; | - |
dc.subject | композиція | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | вчитель образотворчого мистецтва. | uk |
dc.title | Інтегративна роль композиції у фаховій підготовці вчителя образотворчого мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
itegrativna_rol_kompozichii.pdf | 465,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.