Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10415
Назва: ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЯК ПРОВІДНИЙ МЕТОД У НАУКОВО-ДОСЛІДНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ
Автори: Бербец, Віталій Васильович
Алаяров, Руслан
Мурадов, Зафар
Ключові слова: методи наукового дослідження
педагогічний експеримент
класифікація експерименту
експеримент
Дата публікації: 2018
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Бербец В. Педагогічний експеримент як провідний метод у науково-дослідній діяльності майбутніх викладачів системи професійно-технічної освіти / В. Бербец, Р. Алаяров, З. Мурадов // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип.2, Ч. І. –С. 14-20
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано експеримент як провідний емпіричний метод наукових педагогічних досліджень. Проаналізовані теоретико-методологічні підходи науковців до проблеми педагогічного експерименту, визначено його сутнісні характеристики, класифікацію та обґрунтовано методологію експериментального методу щодо впровадження нововведень у педагогічну науку та освітню практику.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10415
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohichnyi eksperyment yak providnyi metod.pdf379,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.