Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБербец, Віталій Васильович-
dc.contributor.authorАлаяров, Руслан-
dc.contributor.authorМурадов, Зафар-
dc.date.accessioned2019-02-13T12:23:01Z-
dc.date.available2019-02-13T12:23:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБербец В. Педагогічний експеримент як провідний метод у науково-дослідній діяльності майбутніх викладачів системи професійно-технічної освіти / В. Бербец, Р. Алаяров, З. Мурадов // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип.2, Ч. І. –С. 14-20uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10415-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано експеримент як провідний емпіричний метод наукових педагогічних досліджень. Проаналізовані теоретико-методологічні підходи науковців до проблеми педагогічного експерименту, визначено його сутнісні характеристики, класифікацію та обґрунтовано методологію експериментального методу щодо впровадження нововведень у педагогічну науку та освітню практику.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk
dc.subjectметоди наукового дослідженняuk
dc.subjectпедагогічний експериментuk
dc.subjectкласифікація експериментуuk
dc.subjectекспериментuk
dc.titleПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЯК ПРОВІДНИЙ МЕТОД У НАУКОВО-ДОСЛІДНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohichnyi eksperyment yak providnyi metod.pdf379,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.