Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10417
Назва: Критерії та показники розвитку художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Автори: Семенова, Олена Віталіївна
Ключові слова: структура
критерій
показник
художньо-творча компетентність
мотиваційно-ціннісний
когнітивний
Дата публікації: 2017
Видавництво: Умань : ВПЦ Візаві
Бібліографічний опис: Семенова О. В. Критерії та показники розвитку художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова / Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. УДПУ імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2017. – Вип.. 16. – С. 169-175.
Серія/номер: УДК. 371.134:74(07);
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано дослідження науковців, які розглядали структуру та критерії різних груп компетентностей майбутніх вчителів: гуманітарно-художню, творчу, художню, композиційну, фахову тощо. Визначено дефініції: «крите́рій» та «показник» які складають структуру компонентів, що входять до художньо-творчої компетентності. На основі аналізу науково-педагогічних досліджень було визначено такі компоненти художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-особистісний та діяльнісно-рефлексивний.Зроблено висновок, що виокремлення даних критеріїв здійснено на основі структурного, системного та функціонального підходів і є доцільним при формуванні художньо-творчої компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10417
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kriterii_ta_pokazniki_rozvitku.pdf827,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.