Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10449
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семенова, Олена Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T07:11:12Z | - |
dc.date.available | 2019-02-20T07:11:12Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Семенова О. В. Формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами композиції: автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук, спец.: 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / О. В. Семенова Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань, 2017. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10449 | - |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2017. У дисертації науково обґрунтовано теоретичні основи, з’ясовано сутність поняття художньо-творчої компетентності; визначено міждисциплінарний зміст категорії композиції, класифіковано її засоби у просторових мистецтвах і доведено їх визначальну роль у формуванні художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Розроблено структуру, критерії і показники художньо-творчої компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва та схарактеризовано її рівні. Обґрунтовано експериментальну модель формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами композиції, що складається з нормативно-цільового, методологічного, процесуального, дидактико-змістового й результативного блоків. Її апробовано у вищих навчальних закладах у ході реалізації й емпіричної перевірки ефективності педагогічних умов щодо орієнтування студентів на цінності художньої творчості, стимулювання у них художньо-творчої активності й збагачення їхнього індивідуального художньо-творчого досвіду. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво "Науковий світ" | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378:373.5.011.3-051](043.3); | - |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | художньо-творча компетентність | uk |
dc.subject | модель формування | uk |
dc.subject | майбутній учитель образотворчого мистецтва | uk |
dc.subject | композиція | uk |
dc.subject | засоби композиції | uk |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ КОМПОЗИЦІЇ | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
formyvanna_xydoshno_tvorchoi.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.