Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменова, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2019-02-20T07:11:12Z-
dc.date.available2019-02-20T07:11:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСеменова О. В. Формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами композиції: автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук, спец.: 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / О. В. Семенова Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань, 2017. – 20 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10449-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2017. У дисертації науково обґрунтовано теоретичні основи, з’ясовано сутність поняття художньо-творчої компетентності; визначено міждисциплінарний зміст категорії композиції, класифіковано її засоби у просторових мистецтвах і доведено їх визначальну роль у формуванні художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Розроблено структуру, критерії і показники художньо-творчої компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва та схарактеризовано її рівні. Обґрунтовано експериментальну модель формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами композиції, що складається з нормативно-цільового, методологічного, процесуального, дидактико-змістового й результативного блоків. Її апробовано у вищих навчальних закладах у ході реалізації й емпіричної перевірки ефективності педагогічних умов щодо орієнтування студентів на цінності художньої творчості, стимулювання у них художньо-творчої активності й збагачення їхнього індивідуального художньо-творчого досвіду.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво "Науковий світ"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378:373.5.011.3-051](043.3);-
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectхудожньо-творча компетентністьuk
dc.subjectмодель формуванняuk
dc.subjectмайбутній учитель образотворчого мистецтваuk
dc.subjectкомпозиціяuk
dc.subjectзасоби композиціїuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ КОМПОЗИЦІЇuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formyvanna_xydoshno_tvorchoi.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.