Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілошкурська, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorБілошкурський, Микола Васильович-
dc.date.accessioned2013-10-03T19:02:22Z-
dc.date.available2013-10-03T19:02:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.isbn978-966-97259-1-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/104-
dc.description.abstractЗапропоновано оцінку конкурентоспроможності підприємства проводити за двома показниками – прибутком та ринковою вартістю. Обґрунтовано доцільність порівняння ринкової вартості підприємства з його балансовою вартістю для визначення ринкової привабливості для власника та потенційного інвестора або покупця.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКонкурентоспроможність підприємств – основа конкурентоспроможної економіки України : [колективна наукова монографія] / За наук. ред. к. е. н., доц. Лисенко Н.О. – К. : АНФ ГРУП, 2012. – С. 11-15.uk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectринкова привабливістьuk
dc.subjectринкова вартістьuk
dc.subjectагропромислове підприємствоuk
dc.titleФормування ринкової привабливості як необхідна умова забезпечення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannia_rynkovoi_pryvablyvosti_yak_neobkhidna_umova_zabezpechennia_konkurentospromozhnosti_pidpryiemstva.pdf317,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.