Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузь, Володимир Григорович-
dc.date.accessioned2013-11-06T15:04:46Z-
dc.date.available2013-11-06T15:04:46Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1059-
dc.description.abstractВ статті йдеться про розвиток школи, новітніх педагогічних ідей від минувшини через сьогодення до майбуття.uk
dc.publisherВісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37 (09)-
dc.subjectшкола ХХІ ст.uk
dc.subjectбіоетикаuk
dc.subjectнооетикаuk
dc.subjectматеринська педагогікаuk
dc.subjectідея кордоцентризмуuk
dc.subject«листи до сина»uk
dc.titleВ.О. Сухомлинський і О.А. Захаренко: педагогічне творення майбуття через минувшину і сьогоденняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suh_zah.pdf204,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.