Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдний, Роман Олександрович-
dc.date.accessioned2013-11-08T18:23:31Z-
dc.date.available2013-11-08T18:23:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1175-
dc.description.abstractУ статті розглянуто феномен піідтримки дітей з особливими потребами в американській та вітчизняній педагогічній науці. Висвітлено сутність понять “соціалізація”, “підтримка особистості в соціумі”, “соціально-педагогічна підтримка”, “соціально-педагогічний супровід”, “соціально-педагогічна допомога”, “соціально-педагогічний захист” та “соціально-педагогічне обслуговування”, “соціально-педагогічні послуги”.uk
dc.subjectпідтримка дітей з особливими потребамиuk
dc.subjectсоціалізація,uk
dc.subjectсупровід, допомога,uk
dc.subjectзахист, обслуговування, послуги.uk
dc.titleХарактеристика феномену “підтримка дітей з особливими потребами” в американській та вітчизняній педагогічній науці й практиціuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Harakteristika.pdf146,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.