Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1175
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безлюдний, Роман Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-08T18:23:31Z | - |
dc.date.available | 2013-11-08T18:23:31Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1175 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто феномен піідтримки дітей з особливими потребами в американській та вітчизняній педагогічній науці. Висвітлено сутність понять “соціалізація”, “підтримка особистості в соціумі”, “соціально-педагогічна підтримка”, “соціально-педагогічний супровід”, “соціально-педагогічна допомога”, “соціально-педагогічний захист” та “соціально-педагогічне обслуговування”, “соціально-педагогічні послуги”. | uk |
dc.subject | підтримка дітей з особливими потребами | uk |
dc.subject | соціалізація, | uk |
dc.subject | супровід, допомога, | uk |
dc.subject | захист, обслуговування, послуги. | uk |
dc.title | Характеристика феномену “підтримка дітей з особливими потребами” в американській та вітчизняній педагогічній науці й практиці | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Harakteristika.pdf | 146,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.