Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКремешна, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-09T13:22:16Z-
dc.date.available2013-11-09T13:22:16Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1212-
dc.description.abstractУ статті розглядається значення формування педагогічної самоефективності в контексті євроінтеграції, аналізується вплив професійної самоефективності педагога на його саморегуляцію та вказуються можливі варіанти роботи зі студентами в напрямку формування педагогічної самоефективності майбутнього вчителя музики європейського рівня.uk
dc.publisherКривий Ріг КДПУuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147-322+378.14+378.126-
dc.subjectсамоефективність, педагогічна самоефективність, рефлексія, рефлексивно-оцінне середовище, емоційна усталеністьuk
dc.titleПРОФЕСІЙНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
samoefektivnist_pedagoga.pdf99,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.