Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКремешна, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-09T13:38:16Z-
dc.date.available2013-11-09T13:38:16Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1215-
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність понять «творча самостійність», «педагогічна самоефективність» та її структура, теоретично обґрунтовується вплив педагогічної самоефективності на процес становлення творчої самостійності майбутніх учителів музикиuk
dc.publisherполіграфічна фірма "КОЛО"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147-322+378.14+378.126-
dc.subjectпедагогічна самоефективністьuk
dc.subjectтворча самостійність-
dc.subjectпедагогічна компетентність-
dc.subjectмотивація-
dc.subjectсамооцінка-
dc.titleПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ ЯК УМОВА ТВОРЧОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tvorca_samostijnist.pdf110,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.