Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Олена Станіславівна-
dc.date.accessioned2013-11-09T21:40:55Z-
dc.date.available2013-11-09T21:40:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.issn2227-2844-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1237-
dc.description.abstractУ статті розглянуто підходи закордонних та українських дослідників до визначення психолого-педагогічних особливостей навчання дорослої людини. Ідентифіковано роль мотиваційних чинників у професійному зростанні особистості. Розглянуто французьку модель мотивації праці та учіння.uk
dc.publisherЛуганський національний університет імені Тараса Шевченкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК [374.7.015.3:005.32] (44);-
dc.subjectмотивиuk
dc.subjectмотивація-
dc.subjectфранцузька модель мотивації праці-
dc.subjectдорослий учень-
dc.subjectпрофесійна діяльність-
dc.subjectсамореалізація-
dc.subjectдосягнення-
dc.subjectпсихологічний бар’єр-
dc.titleДОСВІД ФРАНЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ ДОРОСЛИХuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комар, стаття Луганськ2012.pdf184,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.