Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1237
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комар, Олена Станіславівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-09T21:40:55Z | - |
dc.date.available | 2013-11-09T21:40:55Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.issn | 2227-2844 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1237 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто підходи закордонних та українських дослідників до визначення психолого-педагогічних особливостей навчання дорослої людини. Ідентифіковано роль мотиваційних чинників у професійному зростанні особистості. Розглянуто французьку модель мотивації праці та учіння. | uk |
dc.publisher | Луганський національний університет імені Тараса Шевченка | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК [374.7.015.3:005.32] (44); | - |
dc.subject | мотиви | uk |
dc.subject | мотивація | - |
dc.subject | французька модель мотивації праці | - |
dc.subject | дорослий учень | - |
dc.subject | професійна діяльність | - |
dc.subject | самореалізація | - |
dc.subject | досягнення | - |
dc.subject | психологічний бар’єр | - |
dc.title | ДОСВІД ФРАНЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ ДОРОСЛИХ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Комар, стаття Луганськ2012.pdf | 184,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.