Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1238
Title: ТЬЮТОРСЬКИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ДОРОСЛИХ УЧНІВ В УМОВАХ ВІДКРИТОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Authors: Комар, Олена Станіславівна
Keywords: тьютор
тьютор-фасилітатор
тьюторство
досвід
освіта
принципи навчання дорослих
інтерактивні технології
Issue Date: 2013
Publisher: Сумський ДПУ імені А.С. Макаренка
Series/Report no.: УДК 371.39;
Abstract: Соціальний статус індивіда визначає його професійна компетентність, мобільність і досвід, що забезпечує своєчасну адаптацію до змін, а відповідно, конкурентоспроможність на ринку праці. У статті розглянуто поняття тьюторства і тьюторського супроводу дорослих учнів під час навчання, висвітлено особливі вимоги до забезпечення тьюторства дорослих учнів в умовах відкритого освітнього простору. Привернено увагу до вагомості якісної професійної освіти дорослих протягом життя, що призвело до необхідності фахівців-фасилітаторів, котрі повинні володіти не лише відповідними професійними знаннями, вміннями і навичками, здатними до впровадження у навчальний процес новітніх технологій навчання, а також, виконувати роль психолога.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1238
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Komar_stattikonf. (СУМИ) 2013.pdf346,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.