Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалюк, Вікторія Федорівна-
dc.date.accessioned2013-10-11T08:45:30Z-
dc.date.available2013-10-11T08:45:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/123-
dc.description.abstractУ статті розглядаються переваги використання інформаційних технологій навчання у вищій школі. Виділено основні напрями застосування комп’ютерів при вивченні дисциплін хімічного циклу. Визначено умови ефективності запровадження інформаційних технологій в навчальний процес. Розроблено схему використання комп’ютерних технологій під час вивчення хімічних дисциплін Виділено основні форми самостійної роботи студентів із використанням мультимедійних технологій. Дано характеристику і класифікацію навчально-методичних матеріалів із якими працює студент.uk
dc.publisherЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – К.: Науковий світ, 2011. – С. 24-30.uk
dc.subjectінформаційні технології навчання хіміїuk
dc.subjectнавчально-методичний комплекс-
dc.subjectпрезентація-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІНuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інфор_ком_технології_Умань 11.pdf235,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.