Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроцько, Євгенія Сергіївна-
dc.date.accessioned2013-11-10T10:40:16Z-
dc.date.available2013-11-10T10:40:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1252-
dc.description.abstractВ даній статті досліджено педагогічну підготовку вчителів у вищій школі Бельгії, оскільки докорінні зміни, які переживає сьогодні освіта в Україні, вимагають перегляду низки питань щодо ролі іншомовних дисциплін у вищезгаданих навчальних закладах. А також розглянуто систему головних дисциплін вищих навчальних закладів, де готують майбутніх вчителів, проаналізовано напрями підготовки вчителів англійської мови.uk
dc.publisherТематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковородиuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811 (493);-
dc.subjectнапрями підготовки вчителів англійської мовиuk
dc.titleІнституційне забезпечення та напрями професійної підготовки вчителів англійської мови у Бельгіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf292,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.