Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-10T12:21:38Z-
dc.date.available2013-11-10T12:21:38Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1265-
dc.descriptionСтаття надрукована в Гуманітарному віснику ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди : Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2012. – Вип. 26. – С. 19–24.uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано походження терміну «білінгвізм» і підходи різних науковців до його трактування,диференційовано суспільний та індивідуальний білінгвізм. Розглянуто особливості мовної політики США як однієї з найбільш багатомовних країн світу.uk
dc.publisherГуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди : Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2012. – Вип. 26. – С. 19–24.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 81.24 (73);-
dc.subjectбагатомовністьuk
dc.subjectбілінгвізм-
dc.subjectмовна політика-
dc.subjectдвомовна освіта-
dc.subjectіноземна мова-
dc.titleБагатомовність та соціально-педагогічні засади мовної політики СШАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bagatomovnist_ta_socialno-pedagogichni_zasady_movnoi_polityky_v_SHA.pdf252,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.