Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабій, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2013-11-10T13:06:53Z-
dc.date.available2013-11-10T13:06:53Z-
dc.date.issued2013-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1266-
dc.description.abstractМалювання як форма діяльності включає в себе багато компонентів психічних процесів і у зв’язку з цим його слід вважати важливим чинником формування особистості.uk
dc.publisherВісник наукової лабораторії «Дошкільна освіта : історія, сучасність, перспективи розвитку у ХХІ ст.» та регіонального Центру інноваційних технологій дошкільної освітиuk
dc.subjectдитячий малюнок, засіб аиховання, особистість дошкільникаuk
dc.titleМАЛЮВАННЯ ЯК ЗАСІБ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
maljuvannja jak zasib psuchologo-pedagogihcnogo rozvutku osobustosti.pdf186,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.