Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Оксана Георгіївна-
dc.date.accessioned2013-11-11T07:28:26Z-
dc.date.available2013-11-11T07:28:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.isbn978–966–675–723–7-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1276-
dc.description.abstractСучасний стан національної освіти і стрімко зростаючий потік науково-технічної інформації вимагає кардинальних змін як у змісті фундаментальної освіти, так і в розробці та застосуванні новітніх освітніх технологій. Підвищення ефективності навчального процесу, зокрема забезпечення індивідуалізації та диференціації навчання за різнорівневою підготовкою, можна успішно здійснити засобами інформаційних технологій.uk
dc.publisherНаукові записки екологічної лабораторії УДПУ. – К. : О. Т. Ростунов, 2013. – Вип. 16. – C.141-147uk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectІКТ на уроках хіміїuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.titleІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ХІМІЇuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІКТ на уроках хімії.pdf705,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.