Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1276
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харченко, Оксана Георгіївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-11T07:28:26Z | - |
dc.date.available | 2013-11-11T07:28:26Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.isbn | 978–966–675–723–7 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1276 | - |
dc.description.abstract | Сучасний стан національної освіти і стрімко зростаючий потік науково-технічної інформації вимагає кардинальних змін як у змісті фундаментальної освіти, так і в розробці та застосуванні новітніх освітніх технологій. Підвищення ефективності навчального процесу, зокрема забезпечення індивідуалізації та диференціації навчання за різнорівневою підготовкою, можна успішно здійснити засобами інформаційних технологій. | uk |
dc.publisher | Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ. – К. : О. Т. Ростунов, 2013. – Вип. 16. – C.141-147 | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | ІКТ на уроках хімії | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.title | ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ХІМІЇ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІКТ на уроках хімії.pdf | 705,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.