Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1278
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Оксана Георгіївна-
dc.date.accessioned2013-11-11T07:50:39Z-
dc.date.available2013-11-11T07:50:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.isbn978-966-304-032-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1278-
dc.description.abstractНа сьогодні актуальною є концепція компетентнісного підходу в освіті, що є основою змістовних змін із забезпечення відповідності освіти запитам і можливостям суспільства періоду інформатизації та глобальної масової комунікації. У системі безперервної освіти дорослих компетентність є однією з основних характеристик результативності освіти в ланцюгу понять «письменність – компетентність – культура – менталітет».uk
dc.publisherФундаментальні та прикладні дослідження в географічній, екологічній та хімічній освіті : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., (м. Умань, 14− 15 листопада 2013 р.) – Умань. : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2013. – С. 127-129.uk
dc.subjectІКТ-компетентністьuk
dc.subjectкомпетентність вчителя хіміїuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.titleІКТ-КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІКТ-компетентність вчителя хімії.pdf364,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.