Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаухіна, Інна Станіславівна-
dc.date.accessioned2013-11-11T17:02:20Z-
dc.date.available2013-11-11T17:02:20Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationРідна шк.-2008.-№11.-С.- 77-79uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1319-
dc.description.abstractУ статті йдеться про те,що питання щодо взаємодії духовної і світської систем цінностей розглядається насамперед у координатах морального оздоровлення і релігійного просвітництва нації та розбудови демократичних засад соціуму. Збалансування духовного і світського компонентів у освітньому процесі зумовлене потребою виховувати учнівську молодь у дусі толерантного ставлення до «іншого», «інакшого» і водночас формувати в молоді почуття причетності до рідної культури, невід’ємною складовою якої є релігійна традиція.uk
dc.publisherРідна шк.-2008.-№11.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(44)-
dc.subjectрелігійна освітаuk
dc.subjectтолерантне ставлення до "іншого"-
dc.titleСтановлення та розвиток світської школи у Франції 9 кінець XVIII -перша половина XIX ст.)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК СВІТСЬКОЇ ШКОЛИ У ФРАНЦIЇ.pdf236,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.