Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаухіна, Інна Станіславівна-
dc.date.accessioned2013-11-11T17:33:56Z-
dc.date.available2013-11-11T17:33:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСлов'янськ : СДПУ,2010.-Спецвип.5,ч.II.-С. 242-256uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1322-
dc.description.abstractУ статті йдеться про те,що наразі у Європі світськість сприймається як закономірність культурно- історичного розвитку суспільства і невід’ємна складова європейської демократії, яка вирізняється моральним і духовним плюралізмом, толерантністю і виваженістю щодо розмаїття і складності суспільного життя. Відокремлення церкви від держави зумовило і новий підхід до реалізації освітніх завдань у країнах Західної Європи. Тому обґрунтування на законодавчому рівні світськості шкільної освіти та її упровадження не позбавлені проблем.uk
dc.publisherГуманізація навч.-вих. процесу : зб. наук. пр./ {за заг. ред. проф. В.І. Сипченка}uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37 (44)-
dc.subjectсвітськість школи і релігіїuk
dc.subjectвзаємодія держави-
dc.titleСтосунки школи і релігії у сучаснії Франції у контексті європейських світсько-культурних традиційuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТОСУНКИ ШКОЛИ І РЕЛІГІЇ В СУЧАСНІЙ ФРАНЦІЇ У КОНТЕКСТІ.pdf317 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.