Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/133
Title: | Використання творчих завдань в процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії на заняттях народно-сценічного танцю |
Authors: | Куценко, Сергій Володимирович |
Keywords: | майбутній вчитель хореографії народно-сценічний танець творчий потенціал творчі завдання |
Issue Date: | 2013 |
Series/Report no.: | УДК 371.134:793.3(07); |
Abstract: | У статті розглядається проблема формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії шляхом використання творчих завдань в процесі вивчення народно-сценічного танцю. Творчі завдання аналізуються як специфічна форма подачі навчального матеріалу, основною метою якої є створення творчої ситуації, що вимагає активного опрацювання. Народно-сценічний танець виступає основним засобом формування творчого потенціалу студента-хореографа, а творчі завдання своєрідним каталізатором прояву його творчих можливостей. Запропоновані значні для даного процесу їх види та форми, які найефективніше впливатимуть на планомірне формування основних складових творчого потенціалу майбутнього педагога-хореографа. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/133 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vykorystannia_tvorchykh_zavdan_v_protsesi_formuvannia_tvorchoho_potentsialu_maibutnoho_vchytelia_khoreohrafii_na_zaniattiakh_narodno-stsenichnoho_tantsiu.pdf | 1,16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.