Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуценко, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2013-10-11T11:06:41Z-
dc.date.available2013-10-11T11:06:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/133-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії шляхом використання творчих завдань в процесі вивчення народно-сценічного танцю. Творчі завдання аналізуються як специфічна форма подачі навчального матеріалу, основною метою якої є створення творчої ситуації, що вимагає активного опрацювання. Народно-сценічний танець виступає основним засобом формування творчого потенціалу студента-хореографа, а творчі завдання своєрідним каталізатором прояву його творчих можливостей. Запропоновані значні для даного процесу їх види та форми, які найефективніше впливатимуть на планомірне формування основних складових творчого потенціалу майбутнього педагога-хореографа.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:793.3(07);-
dc.subjectмайбутній вчитель хореографіїuk
dc.subjectнародно-сценічний танецьuk
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectтворчі завданняuk
dc.titleВикористання творчих завдань в процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії на заняттях народно-сценічного танцюuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.