Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343
Назва: | Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект) |
Автори: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | Компетентнісний підхід онтологічні та гносеологічні природи мовного знака освітня парадигма практичне спрямування мовної освіти дидактичні та методологічні принципи |
Дата публікації: | 12-лис-2013 |
Бібліографічний опис: | Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект) / В.О. Коваль // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини / гол. ред. М.Т. Мартинюк. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – Ч. 1. – С. 101–107. професійна підготовка фахівців |
Серія/номер: | УДК 371.134:811.162.2(67); |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито методологічні аспекти дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів. Особливо переконливо проаналізовано специфіку компетентнісного підходу у викладанні української мови. Охарактеризовано методологічну модель компетентнісного підходу, багаторівневу систему професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника та міждисциплінарність у здобутті мовної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Problema_formuvannia_profesiinoi_kompetentnosti_maibutnikh_uchyteliv_filolohiv_metodolohichnyi_aspekt.pdf.pdf | 125,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.