Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Юлія Степанівна-
dc.date.accessioned2013-11-12T08:22:29Z-
dc.date.available2013-11-12T08:22:29Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1347-
dc.description.abstractВ статті проводиться аналіз психолого-педагогічної літератури з визначеної проблеми, виявлено орієнтацію психолого-педагогічних дисциплін на користь ціннісного (аксіологічного) підходу до організації процесу навчання та виховання підростаючого покоління, але загальна тенденція використання аксіологічного підходу зв’язана більше із психологічним аспектом, а педагогічний аспект усе ще залишається мало вивченим, зокрема у поле зору сучасних дослідників не потрапили педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здорового способу життя у студентів вищих навчальних закладів, які й стали предметом науково - теоретичного й практичного дослідження.uk
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectздоровий спосіб життяuk
dc.subjectціннісне ставлення до здоров’яuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ- ВАЖЛИВА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.