Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1354
Назва: Ключові поняття методичної системи формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (термінологічний аспект дослідження)
Автори: Коваль, Валентина Олександрівна
Ключові слова: Компетенція
освітньо-науковий простір
професійні характеристики
способи діяльності
навички
уміння
знання
термінологічний аспект
ключові компетенції
компетентність
Дата публікації: 2013
Видавництво: Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Коваль В.О. Ключові поняття методичної системи формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (термінологічний аспект дослідження) / В.О. Коваль // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету. Сер. «Педагогічні науки». – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2013. – Вип. 121, Ч. 2.– С.234 –239
Серія/номер: УДК 371.134:811.162.2(67);
Короткий огляд (реферат): У статті представлені термінологічні аспекти дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. Розглянуто та проаналізовано складові понять "компетентність", "професійна компетентність" та "компетенція" у структурі теоретичної і методичної підготовки майбутніх учителів-філологів. Обгрунтовано ключові поняття організаційно-методичної системи формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів, названо функції ключових компетенцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1354
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.