Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1354
Назва: | Ключові поняття методичної системи формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (термінологічний аспект дослідження) |
Автори: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | Компетенція освітньо-науковий простір професійні характеристики способи діяльності навички уміння знання термінологічний аспект ключові компетенції компетентність |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Коваль В.О. Ключові поняття методичної системи формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (термінологічний аспект дослідження) / В.О. Коваль // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету. Сер. «Педагогічні науки». – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2013. – Вип. 121, Ч. 2.– С.234 –239 |
Серія/номер: | УДК 371.134:811.162.2(67); |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлені термінологічні аспекти дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. Розглянуто та проаналізовано складові понять "компетентність", "професійна компетентність" та "компетенція" у структурі теоретичної і методичної підготовки майбутніх учителів-філологів. Обгрунтовано ключові поняття організаційно-методичної системи формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів, названо функції ключових компетенцій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1354 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.