Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1361
Назва: Лінгводидактичне бачення як важлива педагогічна умова формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів-філологів
Автори: Коваль, Валентина Олександрівна
Ключові слова: Лінгводидактична компетентність
фахова підготовка філологів
міжкультурна комунікація
Дата публікації: 2012
Видавництво: Літературознавство. Фольклористика. Культурологія. Збірник наукових праць Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького
Бібліографічний опис: Коваль В.О. Лінгводидактичне бачення як важлива педагогічна умова формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів-філологів / В.О. Коваль // Літературознавство. Фольклористика. Культурологія: зб. наук. пр. – Вип. 11/12. – Черкаси: видавець Чабаненко Ю., 2012. – С.223–231.
Серія/номер: УДК 821.161;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто одну з важливих педагогічних умов формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів-словесників - стратегічне лінгводидактичне бачення, суть якого полягає у свідомому виборі найбільш оптимальних засобів і методів для вивчення рідної та іноземної мов, а також у процесі міжкультурної комунікації. Вагому роль у цьому відіграють імітаційно-рольові ігри.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1361
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.