Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1361
Назва: | Лінгводидактичне бачення як важлива педагогічна умова формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів-філологів |
Автори: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | Лінгводидактична компетентність фахова підготовка філологів міжкультурна комунікація |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Літературознавство. Фольклористика. Культурологія. Збірник наукових праць Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького |
Бібліографічний опис: | Коваль В.О. Лінгводидактичне бачення як важлива педагогічна умова формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів-філологів / В.О. Коваль // Літературознавство. Фольклористика. Культурологія: зб. наук. пр. – Вип. 11/12. – Черкаси: видавець Чабаненко Ю., 2012. – С.223–231. |
Серія/номер: | УДК 821.161; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто одну з важливих педагогічних умов формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів-словесників - стратегічне лінгводидактичне бачення, суть якого полягає у свідомому виборі найбільш оптимальних засобів і методів для вивчення рідної та іноземної мов, а також у процесі міжкультурної комунікації. Вагому роль у цьому відіграють імітаційно-рольові ігри. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1361 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Linhvodydaktychne_bachennia_iak_vazhlyva_pedahohichna_umova_formuvannia_linhvodydaktychnoi_kompetentnosti_maibutnikh_uchyteliv-filolohiv.pdf | 271,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.