Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-12T09:51:33Z-
dc.date.available2013-11-12T09:51:33Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКоваль В.О. Лінгводидактичне бачення як важлива педагогічна умова формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів-філологів / В.О. Коваль // Літературознавство. Фольклористика. Культурологія: зб. наук. пр. – Вип. 11/12. – Черкаси: видавець Чабаненко Ю., 2012. – С.223–231.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1361-
dc.description.abstractУ статті розглянуто одну з важливих педагогічних умов формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів-словесників - стратегічне лінгводидактичне бачення, суть якого полягає у свідомому виборі найбільш оптимальних засобів і методів для вивчення рідної та іноземної мов, а також у процесі міжкультурної комунікації. Вагому роль у цьому відіграють імітаційно-рольові ігри.uk
dc.publisherЛітературознавство. Фольклористика. Культурологія. Збірник наукових праць Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницькогоuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 821.161;-
dc.subjectЛінгводидактична компетентністьuk
dc.subjectфахова підготовка філологівuk
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk
dc.titleЛінгводидактичне бачення як важлива педагогічна умова формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів-філологівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.