Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-12T10:36:46Z-
dc.date.available2013-11-12T10:36:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКоваль В.О. Формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів-філологів у вищих педагогічних навчальних закладах / В.О. Коваль // Філологічний вісник Уманського державного педагогічний університету імені Павла Тичини: зб. наук. пр. / гол. ред. Л.М. Полюга. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2011. – Вип. 1. – С. 410–415.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1367-
dc.description.abstractУ статті визначено основні підходи та принципи побудови моделі формування лінгводидактичної компетентності у студентів філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів.uk
dc.publisherФілологічний вісник Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичиниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.161.2)07);-
dc.subjectЛінгводидактична компетентністьuk
dc.subjectмовна освітаuk
dc.subjectмодельuk
dc.titleФормування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів-філологів у вищих педагогічних навчальних закладахuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.