Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1400
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Олена Станіславівна-
dc.date.accessioned2013-11-12T17:40:10Z-
dc.date.available2013-11-12T17:40:10Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1400-
dc.description.abstractВ даній публікації йдеться мова про те, що потреба в освіті для дорослих обумовлена цілями і потребами сучасного суспільства, високими вимогами до професійних та громадських якостей спеціаліста, оскільки наше століття насичене інтенсивним розвитком інноваційних передових технологій та інформаційних комунікацій, що стимулює людей до самовдосконалення. Саме освіта відкриває шлях до інтеграції людини в сучасне інформаційне та технічно оснащене суспільство, допомагає пристосуватися до нього, відіграє потужну роль у забезпеченні інтелектуального потенціалу суспільства та збереженні культурної самобутності країни. Наголошено на тому факті, що підвищений інтерес до освіти дорослих зумовлений постійними динамічними змінами, що спостерігаються сьогодні як в економічно-соціальному так і духовному житті суспільства.uk
dc.publisherВидавничий центр ПП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК (371.134:372) (063);ББК (74.580.20:74.1) я431-
dc.subjectосвіта дорослихuk
dc.subjectрозвиток-
dc.subjectпрофесійна кваліфікація-
dc.subjectадаптація-
dc.subjectкомпетентність-
dc.subjectдосвід-
dc.subjectосвітня структура ГРЕТА-
dc.titleДослідження проблеми організації освіти дорослих у Франціїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.