Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1400
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комар, Олена Станіславівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-12T17:40:10Z | - |
dc.date.available | 2013-11-12T17:40:10Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1400 | - |
dc.description.abstract | В даній публікації йдеться мова про те, що потреба в освіті для дорослих обумовлена цілями і потребами сучасного суспільства, високими вимогами до професійних та громадських якостей спеціаліста, оскільки наше століття насичене інтенсивним розвитком інноваційних передових технологій та інформаційних комунікацій, що стимулює людей до самовдосконалення. Саме освіта відкриває шлях до інтеграції людини в сучасне інформаційне та технічно оснащене суспільство, допомагає пристосуватися до нього, відіграє потужну роль у забезпеченні інтелектуального потенціалу суспільства та збереженні культурної самобутності країни. Наголошено на тому факті, що підвищений інтерес до освіти дорослих зумовлений постійними динамічними змінами, що спостерігаються сьогодні як в економічно-соціальному так і духовному житті суспільства. | uk |
dc.publisher | Видавничий центр ПП Жовтий О.О. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК (371.134:372) (063);ББК (74.580.20:74.1) я431 | - |
dc.subject | освіта дорослих | uk |
dc.subject | розвиток | - |
dc.subject | професійна кваліфікація | - |
dc.subject | адаптація | - |
dc.subject | компетентність | - |
dc.subject | досвід | - |
dc.subject | освітня структура ГРЕТА | - |
dc.title | Дослідження проблеми організації освіти дорослих у Франції | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дослідження проблеми організації освіти дорослих у Франції УДПУ 2011.pdf | 368,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.