Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБербец, Віталій Васильович-
dc.date.accessioned2013-10-11T20:15:02Z-
dc.date.available2013-10-11T20:15:02Z-
dc.date.issued2010-05-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/140-
dc.description.abstractУ статті визначено переваги застосування інформаційно-комунікаційних засобів навчання, які застосовуються у професійній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів, а також встановлено дидактичні недоліки комп’ютера та комп’ютерних програм які призводять до суперечності доцільності їх застосування на різних етапах фахової підготовки.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 6 (07);-
dc.subjectтехнологічна освітаuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectкомп’ютерuk
dc.titleДЕЯКІ СУПЕРЕЧНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.