Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1426
Назва: | Структура професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога |
Автори: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | Компетентність, компетенція, професійна компетентність, ключові компетентності, ключові поняття, опорні знання, кваліфікації. |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Вісник Черкаського університету |
Бібліографічний опис: | Коваль В. О. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя філолога / Валентина Олександрівна Коваль. – 2013. – С. 103–106. |
Серія/номер: | УДК 371.134:811.162.2(07);Випуск 20 (30) |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується сутність професійної компетентності майбутніх учителів-філологів та розкривається її структура, яка включає наступні ключові компоненти: соціальну, комунікативну, інформаційну, предметну,полікультурну компетентності, особисті якості вчителя, компетентність самоосвіти і саморозвитку, компетентність продуктивної творчої діяльності |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1426 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Struktura_prof_kompetents_maib_vch_filol.pdf | 144,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.