Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1441
Назва: | Особливості_психофізичного_і_соціального_становлення_вихованців_дитячого_будинку. |
Автори: | Коробова, Лілія Олегівна |
Ключові слова: | Дитячий будинок Соціалізація |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Інститут психології імені Г. С. Костюка |
Серія/номер: | УДК;37 (09) |
Короткий огляд (реферат): | Діти, які проживають в дитячих будинках, мають ряд проблем в емоційно-вольовій, інтелектуальній, культурній та фізичній сфері, проблеми з розвитком навичок комунікації, у формуванні статевої ідентифікації, що призводить до вагомих порушень у період соціальної адаптації. До того ж можна сказати, що всі ці проблеми є наслідком життя дитини до поміщення її в дитячий будинок (асоціальна сім’я, наслідки депривації, психологічні травми внаслідок фізичних та психічних знущань батьків або їх загибелі). Але з іншого боку, ці проблеми можуть бути обумовлені проживанням таких дітей у дитячому будинку, для якого характерно: дефіцит соціокультурного досвіду, обов’язковий характер спілкування з дорослими та дітьми, малий простір для існування, неможливість вільного вибору діяльності, відсутність моделі сім’ї. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1441 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Коробова Л.О.pdf | 276,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.