Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоробова, Лілія Олегівна-
dc.date.accessioned2013-11-13T18:58:09Z-
dc.date.available2013-11-13T18:58:09Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1441-
dc.description.abstractДіти, які проживають в дитячих будинках, мають ряд проблем в емоційно-вольовій, інтелектуальній, культурній та фізичній сфері, проблеми з розвитком навичок комунікації, у формуванні статевої ідентифікації, що призводить до вагомих порушень у період соціальної адаптації. До того ж можна сказати, що всі ці проблеми є наслідком життя дитини до поміщення її в дитячий будинок (асоціальна сім’я, наслідки депривації, психологічні травми внаслідок фізичних та психічних знущань батьків або їх загибелі). Але з іншого боку, ці проблеми можуть бути обумовлені проживанням таких дітей у дитячому будинку, для якого характерно: дефіцит соціокультурного досвіду, обов’язковий характер спілкування з дорослими та дітьми, малий простір для існування, неможливість вільного вибору діяльності, відсутність моделі сім’ї.uk
dc.publisherІнститут психології імені Г. С. Костюкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37 (09)-
dc.subjectДитячий будинокuk
dc.subjectСоціалізаціяuk
dc.titleОсобливості_психофізичного_і_соціального_становлення_вихованців_дитячого_будинку.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Коробова Л.О.pdf276,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.