Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1441
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коробова, Лілія Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-13T18:58:09Z | - |
dc.date.available | 2013-11-13T18:58:09Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1441 | - |
dc.description.abstract | Діти, які проживають в дитячих будинках, мають ряд проблем в емоційно-вольовій, інтелектуальній, культурній та фізичній сфері, проблеми з розвитком навичок комунікації, у формуванні статевої ідентифікації, що призводить до вагомих порушень у період соціальної адаптації. До того ж можна сказати, що всі ці проблеми є наслідком життя дитини до поміщення її в дитячий будинок (асоціальна сім’я, наслідки депривації, психологічні травми внаслідок фізичних та психічних знущань батьків або їх загибелі). Але з іншого боку, ці проблеми можуть бути обумовлені проживанням таких дітей у дитячому будинку, для якого характерно: дефіцит соціокультурного досвіду, обов’язковий характер спілкування з дорослими та дітьми, малий простір для існування, неможливість вільного вибору діяльності, відсутність моделі сім’ї. | uk |
dc.publisher | Інститут психології імені Г. С. Костюка | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37 (09) | - |
dc.subject | Дитячий будинок | uk |
dc.subject | Соціалізація | uk |
dc.title | Особливості_психофізичного_і_соціального_становлення_вихованців_дитячого_будинку. | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття Коробова Л.О.pdf | 276,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.