Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузика, Ольга Яношівна-
dc.date.accessioned2013-11-13T22:26:41Z-
dc.date.available2013-11-13T22:26:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1446-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема мистецько-педагогічної освіти: роль мотивації в активізації художньо-творчої діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтвана заняттях з фахових дисциплін. Розкривається роль педагога-наставника у формуванні в студентів стійких внутрішніх мотивів до творчого саморозвитку.uk
dc.publisherІнститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України. Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. – Київ, 2013.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК: 74 (07);-
dc.subjectмотивація,uk
dc.subjectхудожньо-творча діяльністьuk
dc.subjectфахові дисципліниuk
dc.subjectсамореалізаціяuk
dc.subjectмайбутні вчителі образотворчого мистецтваuk
dc.titleМотивація як фактор активізації художньо-творчої діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва на заняттях з фахових дисциплінuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.