Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриньова, Наталія В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2013-10-12T12:22:16Z-
dc.date.available2013-10-12T12:22:16Z-
dc.date.issued2013-08-
dc.identifier.citationархетип, архетипна символіка, внутрішні суперечності, графічні методики, діагностико-корекційний процес, едіпальна залежність, комплекс тематичних малюнків, несвідоме, проективно-тестовий підхід, проекція, процесуальна діагностика, психодинамічний підхід, свідоме.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/144-
dc.descriptionавтореферат дисертації на здобуття ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності - 19.00.07 педагогічна та вікова психологія.uk
dc.publisherСтиль-Издат Типографияuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.98(043.3);-
dc.subjectпроекціяuk
dc.subjectпроективні методикиuk
dc.subjectнесвідомеuk
dc.subjectпсиходинамічний підхідuk
dc.subjectмалюнокuk
dc.titleПроективно-тестові та психоаналітичні підходи до використання малюнку в діагностико-корекційному процесіuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат.pdf328,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.