Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1495
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коробова, Лілія Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-14T20:42:01Z | - |
dc.date.available | 2013-11-14T20:42:01Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1495 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості організації навчального процесу в дитячому будинку у 20-тих – на початку 30-тих рр. ХХ ст. Зокрема, досліджувались особливості становлення школи, а саме неоднозначності її місця в межах дитячого будинку чи поза ним. Також авто розкриває зміст ключових понять досліджуваної теми. | uk |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла тичини | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37(09)(477) | - |
dc.subject | Навчальний процес | uk |
dc.subject | Дитячий будинок | uk |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ДИТЯЧОМУ БУДИНКУ 20-ті – початок 30-тих рр. ХХ ст. | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Navchalnui proces v dutiachomy bydunky.pdf | 360,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.