Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоробова, Лілія Олегівна-
dc.date.accessioned2013-11-14T20:42:01Z-
dc.date.available2013-11-14T20:42:01Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1495-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості організації навчального процесу в дитячому будинку у 20-тих – на початку 30-тих рр. ХХ ст. Зокрема, досліджувались особливості становлення школи, а саме неоднозначності її місця в межах дитячого будинку чи поза ним. Також авто розкриває зміст ключових понять досліджуваної теми.uk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла тичиниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(09)(477)-
dc.subjectНавчальний процесuk
dc.subjectДитячий будинокuk
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ДИТЯЧОМУ БУДИНКУ 20-ті – початок 30-тих рр. ХХ ст.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Navchalnui proces v dutiachomy bydunky.pdf360,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.