Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1517
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2013-11-15T08:42:56Z-
dc.date.available2013-11-15T08:42:56Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1517-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню функціонування системи багаторівневої педагогічної освіти в Канаді. Розкрито її структуру та специфіку освітньо-кваліфікаційних рівнів: бакалавр, магістр, доктор. Охарактеризовано змістовий аспект професійної підготовки майбутніх учителів у Канаді в умовах багаторівневої педагогічної освіти. Проаналізовано можливості канадського досвіду використання навчальних програм підготовки учителів для української вищої школи.uk
dc.publisherЧНУ імені Богдана Хмельницькогоuk
dc.subjectКанадаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectпедагогічна освітаuk
dc.titleЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КАНАДІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zmist_prof_pid_v_kanadi.pdf233,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.