Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2013-11-15T08:42:56Z-
dc.date.available2013-11-15T08:42:56Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1517-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню функціонування системи багаторівневої педагогічної освіти в Канаді. Розкрито її структуру та специфіку освітньо-кваліфікаційних рівнів: бакалавр, магістр, доктор. Охарактеризовано змістовий аспект професійної підготовки майбутніх учителів у Канаді в умовах багаторівневої педагогічної освіти. Проаналізовано можливості канадського досвіду використання навчальних програм підготовки учителів для української вищої школи.uk
dc.publisherЧНУ імені Богдана Хмельницькогоuk
dc.subjectКанадаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectпедагогічна освітаuk
dc.titleЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КАНАДІuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zmist_prof_pid_v_kanadi.pdf233,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.