Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2013-11-15T09:03:30Z-
dc.date.available2013-11-15T09:03:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1518-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню визначення ролі канадських університетів у становленні та розвиткові системи багаторівневої педагогічної освіти в Канаді. Розкрито структуру та специфіку формування навчальних програм з освітньо-кваліфікаційних рівнів: бакалавр, магістр, доктор. Виділено перспективні шляхи застосування канадського досвіду організації багаторівневої професійної підготовки майбутніх учителів в університетах для української системи вищої педагогічної освіти.uk
dc.publisherЧНУ імені Богдана Хмельницькогоuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.4(71):378.22:371.13-
dc.subjectКанадаuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectпедагогічна освітаuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.titleРОЛЬ КАНАДСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ У СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ СИСТЕМИ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rol_kanadskih_universitetiv.pdf298,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.