Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1518
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Вікторія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-15T09:03:30Z | - |
dc.date.available | 2013-11-15T09:03:30Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1518 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанню визначення ролі канадських університетів у становленні та розвиткові системи багаторівневої педагогічної освіти в Канаді. Розкрито структуру та специфіку формування навчальних програм з освітньо-кваліфікаційних рівнів: бакалавр, магістр, доктор. Виділено перспективні шляхи застосування канадського досвіду організації багаторівневої професійної підготовки майбутніх учителів в університетах для української системи вищої педагогічної освіти. | uk |
dc.publisher | ЧНУ імені Богдана Хмельницького | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.4(71):378.22:371.13 | - |
dc.subject | Канада | uk |
dc.subject | університет | uk |
dc.subject | педагогічна освіта | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.title | РОЛЬ КАНАДСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ У СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ СИСТЕМИ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
rol_kanadskih_universitetiv.pdf | 298,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.