Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1521
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2013-11-15T09:17:59Z-
dc.date.available2013-11-15T09:17:59Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1521-
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю сутнісних характеристик сучасних освітніх реформ у системі канадської багаторівневої педагогічної освіти. Теоретично обґрунтовано особливості впливу цих реформ на підготовку майбутніх учителів в Канаді.uk
dc.publisherНауковий вісник Донбасуuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.13:378.22(71)-
dc.subjectосвітні реформиuk
dc.subjectбагаторівнева педагогічна освітаuk
dc.subjectпідготовка учителів у Канадіuk
dc.titleВПЛИВ ОСВІТНІХ РЕФОРМ У СИСТЕМІ КАНАДСЬКОЇ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vpliv_osv_ref_kanada.pdf349,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.