Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1522
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Вікторія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-15T09:22:51Z | - |
dc.date.available | 2013-11-15T09:22:51Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1522 | - |
dc.description.abstract | Останнім часом у розвинутих країнах відбувається перехід до так званого інноваційного типу реформування освітніх систем, які включають механізми свого постійного оновлення. При цьому нововведення виступають провідним чинником розвитку освіти. | uk |
dc.publisher | Умань : РВЦ «Софія» | uk |
dc.subject | педагогічна освіта | uk |
dc.subject | канадська система | uk |
dc.subject | XXI cт. | uk |
dc.title | ВИЗНАЧАЛЬНІ РИСИ РОЗВИТКУ КАНАДСЬКОЇ СИСТЕМИ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В ХХІ СТ. | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
vuzn_rozv_kanad_osv.pdf | 191 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.