Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2013-11-15T09:22:51Z-
dc.date.available2013-11-15T09:22:51Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1522-
dc.description.abstractОстаннім часом у розвинутих країнах відбувається перехід до так званого інноваційного типу реформування освітніх систем, які включають механізми свого постійного оновлення. При цьому нововведення виступають провідним чинником розвитку освіти.uk
dc.publisherУмань : РВЦ «Софія»uk
dc.subjectпедагогічна освітаuk
dc.subjectканадська системаuk
dc.subjectXXI cт.uk
dc.titleВИЗНАЧАЛЬНІ РИСИ РОЗВИТКУ КАНАДСЬКОЇ СИСТЕМИ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В ХХІ СТ.uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vuzn_rozv_kanad_osv.pdf191 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.