Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербань, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2013-11-15T18:34:23Z-
dc.date.available2013-11-15T18:34:23Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1559-
dc.description.abstractВ статті розкриваються питання взаємозв’язку американського сільського соціуму і місцевої школи. Якісна і адекватна освіта розглядається як вклад в процес розвитку громади, яка в свою чергу має визнати школу своїм центральним інститутом, надати ті додаткові повноваження і використати в усій багатоманітності її рольового спектра. Виділено напрями діяльності по встановленню тимчасової співпраці школи і сільської громади.uk
dc.publisherПедагогіка та психологія.uk
dc.subjectсільська школаuk
dc.subjectсільська громадаuk
dc.subjectвзаємодія школи і громадиuk
dc.titleАмериканська сільська школа як культурно-освітній центр місцевої громадиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
amerykanśka_siĺśka_shkola_jak_kuĺturno-osvitnij.pdf111,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.