Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1573
Назва: Роль стилю діяльності педагога-хореографа в контексті аналізу системи Жак-Далькроза
Автори: Андрощук, Людмила Михайлівна
Ключові слова: Е.Жак-Далькроз
творче самовираження
Дата публікації: 25-чер-2013
Видавництво: Умань:Візаві
Бібліографічний опис: Андрощук Л.М. Роль стилю діяльності педагога-хореографа в контексті аналізу системи Жак-Далькроза / Андрощук Л.М. // Матеріали Міжнародного науково-практичного семінару «Техніка Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін» (25-26 червня 2013 року). – Умань:Візаві, 2013. – С. 5–7.
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізована система Е. Жак-Далькроза, в основі якої лежить ідея самопізнання та самореалізації особистості в мистецтві, яка відкриває нові грані процесу формування індивідуального стилю діяльності майбутнього педагога-хореографа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1573
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.