Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1573
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрощук, Людмила Михайлівна-
dc.date.accessioned2013-11-15T22:06:25Z-
dc.date.available2013-11-15T22:06:25Z-
dc.date.issued2013-06-25-
dc.identifier.citationАндрощук Л.М. Роль стилю діяльності педагога-хореографа в контексті аналізу системи Жак-Далькроза / Андрощук Л.М. // Матеріали Міжнародного науково-практичного семінару «Техніка Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін» (25-26 червня 2013 року). – Умань:Візаві, 2013. – С. 5–7.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1573-
dc.description.abstractВ статті проаналізована система Е. Жак-Далькроза, в основі якої лежить ідея самопізнання та самореалізації особистості в мистецтві, яка відкриває нові грані процесу формування індивідуального стилю діяльності майбутнього педагога-хореографа.uk
dc.publisherУмань:Візавіuk
dc.subjectЕ.Жак-Далькрозuk
dc.subjectтворче самовираженняuk
dc.titleРоль стилю діяльності педагога-хореографа в контексті аналізу системи Жак-Далькрозаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.