Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1612
Назва: Пізнавальні психічні процеси як складова формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії
Автори: Куценко, Сергій Володимирович
Ключові слова: творчість
творчий потенціал
творча діяльність
пізнавальні психічні процеси
відчуття
мислення
Дата публікації: 2012
Серія/номер: УДК 371.134:792.8;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано значення пізнавальних психічних процесів для формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії, які проявляються і розвиваються у творчій діяльності. Досліджено та розкрито особливості впливу пізнавальних психічних процесів на формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії.
Опис: Куценко С.В. Пізнавальні психічні процеси як складова формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії / С.В. Куценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – С. 145-154.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1612
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIZNAVAL'NI_PSYKhIChNI_PROTsESY.pdf214,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.